Vi utvecklar kommunikationen

Knappt ett år har jag nu varit igång och bloggat. I dagens IT värld när vi kommunicerar genom twitter, bloggar och hemsidor går mycket att mäta. Det gör vi också, och jag kan konstatera att när det gäller min blogg så har det varit stort intresse för att läsa i anslutning till tävlingar och större händelser, och ett mindre intresse däremellan.
Just nu är det lågsäsong för vårt orienteringslandslag, däremot är det full aktivitet på skidorienteringen. I helgen arrangerades fina tävlingar i Örnsköldsvik och på tisdag åker vårt landslag till USA för den första omgången i Världscupen. Deras tävlande kommer ni att kunna följa på vår hemsida http://www.orientering.se.

Jag kommer att vila min blog nu och kommer tillbaka till våren när det är dags för våra större tävlingar, EM på hemmaplan, VM i Schweiz, O-Ringen i Halland och Världscupen som avslutas i Norden i september.

Men innan jag stänger ner vill jag passa på att lyfta fram det utvecklingsarbete som vi kommer att starta kring kommunikation. Vi vill bli ännu bättre på att föra dialog med er orienterare i landet. Ska vi lyckas med det måste vi också bli ännu bättre på att lyssna till er. Hur vill ni att vi ska kommunicera, genom vilka kanaler osv. Har du tankar och idéer kring detta är du mer än välkommen, vill du vara med i arbetet så hör av dig.
Vi hörs och ses
Annichen 

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

