Rösta på Helena NU!

Feber och hosta, däckad i sängen och soffan. Det är verkligen inte vanlig att jag inte står på benen, men de senaste dagarna har jag fått känna på att även min kropp har sina gränser!
Tyvärr missade jag elitens Gala i Siljansnäs har förstått på mail och bilder att det var en härlig tillställning. Kul med fest, vi ska ju passa på att fira och ett år som detta mera än någonsin.
Jerringpriskampanjen rullar på för fullt, jag har röstat, har du det. När jag frågade gänget i Skåne på föreningsledaträffen så var det knappt hälften som röstat!
Jag vet inte om ni känner till det, men den 16e december kommer man att plocka bort några namn från listan. Just därför är det viktigt att vi röstar redan nu och inte tror att det är lugnt att det är OK att vänta tills Idrottsgalan! Här är länken till röstningen, sprid den vidare: https://response.questback.com/sr/jerringpriset2011/

Annichen

 

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

