Mot storstan!

Sitter på tåget som avgick 0337 från Falun. Nästan är ställd mot storstan, Gärdet och löpning för Världens Barn. Ska bli spännande att se hur många som hakat på. Jag och Annika Billstam har använt sociala medierna för att locka andra orienterare till loppet.

Känns lite som förr i tiden, upp mitt i natten eller i ottan för att slänga på mig ryggan och dra iväg. Lite äventyr och upplevelse.
Märkligt många som åker tåg mitt i natten, verkar som det är en del unga som ska ut i Världen. Tåg är egentligen det bästa sättet att förflytta sig om man inte ska cykla, springa eller gå. Klart skidor på vintern är bra också. Fördelen med tågen är ju att man kan sova, tror jag ska blunda lite till innan starten om några timmar.

Vi ses
Annichen 

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

