YES Leksand!

Har förstått på kommentarer jag fått att Daladubbeln inte alls vuxit de senaste åren, sorry men jag blev väl så ivrig över det positiva läget att jag rev med allt som komma skall innan vi stänger för hösten. Men jag tror att vi till nästa år, eller kanske redan i år har vänt på den nedåtgående kurvan, även för Daladubbeln!

Just nu har vi medvind. Igår var det stor uppvaktning av Helena Jansson i Leksand och idag smsade hon och berättade att klubben vill ta fram idolkort. Toppen, om vi ska ta oss mera utrymme måste vi också våga bygga våra stjärnor. Våga visa stolthet, våga berätta om våra framfångar, våga berätta om vår sport!
Idag handlar det om att ta ett utrymme, att våga ta plats, att bygga sitt eget varumärke. Nu om någon gång har vi chansen. Så jag säger, YES Leksand, kör på, och må andra hänga på. Jag kommer i varje falla att göra mitt för att hjälpa till och stötta!

Annichen

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

