Tyck till om min blogg!

Jag tar nu en kort paus från bloggandet fram till VM i Frankrike i mitten av augusti. Kom gärna med synpunkter, tankar och idéer på min blogg.
Vi hörs
Annichen 

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

5 Responses to Tyck till om min blogg!

  1. Sven Alexandersson says:

    Eftersom du frågar …

    Jag har läst allt du skrivit i din blogg och tycker det mesta är riktigt bra och intressant. Allra bäst är det när det är mer Annichen än kommunikationsdirektören som skriver, dvs. när den politiskt korrekta “masken” släpps och dina personliga synpunkter och reflexioner ges utrymme. Mer av det sistnämnda!

    Vidare tror jag det skulle lyfta bloggen en nivå om du blir mer aktiv i de kommentarer som lämnas, som till exempel den här. Såga mig gärna vid fotknölarna om du tycker jag är “korkad” och det omvända om jag möjligtsvis skiner till i ett ögonblicks genialitet! 😉

    Jag ser fram emot ditt bloggande från VM. Gör den personlig!

    /Sven

  2. Ingrid Alexandersson says:

    Hej
    Jag följer din blogg. Jag tycker att det har varit intressant att få löpande information om vad som händer på olika håll inom svensk orientering. Kul läsning bland annat från VM-lägret i Frankrike.
    Hoppas att du fortsätter lika flitigt med ditt bloggande:-)

  3. Sven Alexandersson says:

    Tur att jag var snabbast … vi är osannolikt välsynkade. 😉

  4. Bengt says:

    En del av SOFTs aktiviteter rör gruppen av löpare som frekventerar diverse läger och sammankomster av olika slag runt om i världen och det är mycket trevlig läsning, speciellt när det finns en personlig vinkling på det hela.

    Men det kan vara nyttigt att bredda bloggen att innefatta även andra delar av SOFTs verksamhet, bl.a. det administrativa. Jag vet, lite tråkigt, men med tanke på den ekonomiska situationen och de neddragningar som även framledes kommer att krävas kan det vara bra att på alla möjliga sätt kommunicera ut vad händer och hur det går rent allmänt.

    Det händer säkert ocskå en hel del på olika håll inom rörelsen och SOFT som kanske borde få mer utrymme, allt från naturpass, motionsorientering, skidorientering, ungdomsverksamhet, kart-, regel-, teknikgruppen, osv.

    Kanske ni gjort upp vem som bloggar om vad, och vet inte heller om jag klarar av att skilja på kommunikation och marknadsföring alla gånger men det kanske ger sig med tiden. I vilket fall som helst är det mycket intelligent att ibland lyssna till läsarnas röst, tack för det.

    Men glöm framför allt inte att du är en pärla i Sveriges orienteringstradition, fortsätt på det sätt du anser är rätt för dig.

  5. Anna Simes says:

    Jag håller med Bengt, fortsätt på det sätt du anser är rätt för dig. På nåt annat sätt kan man inte göra. Det måste komma inifrån en själv. Då blir det bra. Och blir det inte bra får väl någon annan ta över. Sa jag förresten att jag gillar din blogg?

Leave a Reply

